vrijdag, september 26, 2008

Eigen werk 21

Het laatste jaar academie is begonnen. Mijn leraars hadden echter vergeten om mij een werkplek toe te wijzen. Maar door een sterfgeval heb ik andermans plaats kunnen innemen. Een beetje morbide, zeker als je bedenkt dat ik ook ezel, prikbord en tafel van de betrokkene mocht overnemen. Het is een plaats met veel passage, veel gratis reclame voor mijn werk dus. Privacy is er niet, maar dat werkt juist stimulerend. Hier en ook hier alvast twee werkjes op papier. Inspiratie komt van een roddelblad dat ik op vakantie ergens heb gevonden. Dat geldt deels ook voor dit opzet op doek. Om mijn getuigschrift te halen wil ik dit jaar inpikken op een belangrijke schildertrend van dit moment, nl. de combinatie van figuratie en abstractie. Kati Heck achterna zeg maar. We zullen zien...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Keep up the good work.

7:23 a.m.  

Een reactie posten

<< Home