zondag, juni 22, 2008

Expotip 5

Tentoonstellingen die ik graag zou bezoeken:
> "Summershow", een expo met werk van Stéphanie Leblon in Galerij Jan D'Haese in Gent, van 29/06/2008 tot 27/07/2008. Sinds een bezoek ter gelegenheid van Open Ateliers in Gent ben ik een fan. De spelende mens geschilderd en de schilderende mens speelt.
> "ABC, 1, 2, 3", een expo met werk van Karin Hanssen in Crown Gallery in Brussel, tot 5/07/2008. Ik hoop eindelijk eens in die gallerij binnen te geraken. Vorige keer stond ik onverwacht voor een gesloten deur. Hanssen heeft een interessante manier van schilderen die ik wel eens in het echt wil zien.
> Werk van Peter Rogiers in De Garage in Mechelen, tot 24/08/2008. Heerlijk plezierige beeldhouwwerken. In ongewoon opvallende kleuren. Er staat een werk van hem in het Middelheim in Antwerpen.
> "Handmade", een expo met werk van Stefan Annerel in Galerij Actionfields in Brussel, van 26/06/2008 tot 20/07/2008. De man van wie we dankzij Kunst in Huis een werk in huis hebben. Er hingen ook een aantal werken van hem op de Canvas collectie. Done!
> Werk van Felix Loycke in Galerij Margalef & Gipponi in Antwerpen, tot 29/06/2008. Alweer een actuele Duitse schilder om te ontdekken.
> "Collectie XXII", een interventie van Koen van den Broek met werk van o.a. Koen van den Broek, John Baldessari, Jan van Imschoot in het MUHKA in Antwerpen, tot 21/09/2008. Actuele kunst heeft ook zo zijn format's. Een "interventie" is er één van.
> "Educational Complex Onwards: 1955-2008", een expo met werk van Mike Kelley in Wiels in Brussel, tot 27/07/2008. Gewoon omdat we in de buurt wonen, ik ken Mike Kelley zijn werk helemaal niet. Done!

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

1:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home