zondag, april 30, 2006

Welkom

Welkom aan mijzelf en aan iedereen die dit leest. Dit digitaal dagboek zal over beeldende kunst gaan maar vooral over schilderen en schilderijen. Het beantwoordt aan mijn behoefte om wat ik daar dagelijks over te weten kom te registreren en te delen met anderen. Ik schilder zelf en het zal daar dus dikwijls over gaan, maar vooral wil ik al die fascinerende dingen noteren die ik dagelijks over schilders en beeldende kunstenaars te weten kom. Niet alleen dreig ik ze anders misschien te vergeten, maar het zal mij ook aansporen om ze in een breder kader te plaatsen of om juist wat dieper te gaan graven. En hopelijk hebben jullie daar als lezers van deze blog ook iets aan. Tot binnenkort!

4 Comments:

Blogger Ilse Jansoone said...

hallo Geert, tof dat je dit initiatief bent gestart. Ik kijk ernaar uit om regelmatig iets van je creatief proces bij te leren en je werk via deze weg te volgen. Je zit alvast in mijn RSS reader opgenomen. Veel succes en keep in touch.

3:38 p.m.  
Blogger Geert Thijs said...

RSS reader?

5:16 p.m.  
Blogger Ilse Jansoone said...

Rss reader? lees eens http://www.bloglines.com/help/faq#What
Als het wat te complex is leg ik het je wel eens uit als we mekaar zien. Als je dergelijk systeem gebruikt dan kan je wel 100 keer sneller de actualiteit waarin je geïnteresseerd bent op internet lezen.
groetjes, Ilse

1:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

geertje eindelijk heb ik wat tijd gehad om tussen de stratus en nimbostratus in naar je blog te kijken.....très sympa et intéressant, des te meer dat ik jou werk kan opvolgen sinds de eerste computer-jaren (listen to "computer love" van Kraftwerk!)........i'll show my daughters....à ++++++++ et mets-nous-en plein la vue !!!

1:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home